reset

mad-dogΦρίκαρα…!

Φρίκαρα και άρχισα να γίνομαι αυτό που σιχαίνομαι… Ξερόλας, υπερόπτης…. «Ζορό» και Δικαστής των πάντων…

Φρίκαρα γιατί ξέρω πως αυτά τα έχω μέσα μου και δε γουστάρω να με κυβερνάνε.

Φρίκαρα γιατί άρχισα να (ξανά)μπλέκω με μικρότητες και μικρόκοσμους και μάλιστα με τους δικούς τους όρους…

Φρίκαρα γιατί με κατέβαλλαν τα δεκάδες επιχειρήματα ανώφελου «συντροφικού» μίσους….

Φρίκαρα γιατί δεν κάνω αυτά που μου αρέσουν…

Φρίκαρα που βλέπω την Αριστερά να δημιουργεί τεχνητές και ψεύτικες πολώσεις, να ετεροκαθορίζεται και να εγκαταλείπει την πολιτική.

Φρίκαρα γιατί εγκατέλειψα το τελευταίο διάστημα την πολιτική και έγινα «πολιτικάντης».

Φρίκαρα γιατί βλέπω φίλους και συντρόφους μου να χάνουν τη μία μάχη μετά την άλλη και «να μην ξέρουν από πού τους έρχεται»…

Φρίκαρα γιατί η Αριστερά «αναστέλλει» την κοινωνική της δράση και την πολιτική συζήτηση σε προεκλογική περίοδο. Κι έχουμε άλλες δύο εκλογές σε ένα χρόνο…

Φρίκαρα γιατί έγινα μέρος ενός έργου που δεν μου αρέσει…

Φρίκαρα και η κραυγή μου έγινε στριγκλιά…

Σ` ευχαριστώ Ε. Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »