Τρύπες – Καινούρια Ζάλη

3 χρόνια Gatouleas…

Βρίσκομαι σε μια μεταβατική σιωπή…

…σε μια θλιμμένη ντροπή…

…λόγια που βρίσκονται στην άκρη των χειλιών αλλά δεν εκστομίζονται…

…φοβάμαι πως τα αυτιά είναι κλειστά…

…τουλάχιστον, αυτά που με νοιάζουν!

Επανέρχομαι σύντομα…

…έτοιμος για την Τελική Λύση…

…έτοιμος για την Λύτρωση ή τον Όλεθρο.

 

Το όνειρο που σ’ έφερε μια μέρα ως εδώ
Σήμερα καίγεται, σκουριάζει και σε διώχνει
Μια σε κρατάει στη γη, μια σε ξερνάει στον ουρανό
Το ίδιο όνειρο σε τρώει και σε γλυτώνει

Ποιες λέξεις μέσα σου σαπίζουν και δεν θέλουν να βγουν
Ποια ελπίδα σ’ οδηγεί στην πιο γλυκιά αυταπάτη
Ποια θλίψη σε κλωτσάει ποιο μακριά από παντού
Πες μου ποιος φόβος σε νίκησε πάλι


2 Σχόλια on “Τρύπες – Καινούρια Ζάλη”

  1. Ο/Η χαρη λέει:

    να μην ακούω τέτοια ολέθρια 👿 (λυτρωτικά χρόνια πολλά είπαμε; 😀 λέμε τώρα)

    (οι παλιοί αναγνώστες έρχονται παρέρχονται (πολλάκις ξαναέρχονται), οι καινούργιοι πρωτοέρχονται απέρχονται (συχνάκις ξαναέρχονται) αλλά υπάρχουν και μερικές σταθερές σ’ όλ’ αυτά Gatoulea, τα ξέρεις, να μην τα λέω εγώ που είμαι και μικρότερη (βλογιστικώς 😆 )

    να’σαι καλά και να επανέρχεσαι (όποτε κάνεις κέφι 😉 )

  2. Ο/Η γιαννα λέει:

    ………κάποτε μου έδωσες το όνειρο και εγώ το κράτησα μέχρις τα τώρα φυλαγμένο στα στήθη μου και στην καρδιά μου. Τώρα ήρθε η ώρα να στο δώσω όχι για χάρισμα αλλά για μοίρασμα αφού σου ανήκει . Να ξανάρθεις όποτε θες , να ονειρεύεσαι όποτε μπορείς , να τραγουδάς και να μιλάς κάθε μέρα , να αγαπάς κάθε ξημέρωμα
    Σε αγαπάω ……………


Σχολιάστε

