ένα ευχαριστώ…

 

Μου αρέσει το γράφημα των στατιστικών του μπλογκ μου.

Το ξέρω πως περιαυτολογώ, αλλά βλέπω μια ασυνήθιστη «υγεία» στους αριθμούς.

Παρ’ όλη την καταθλιπτική σχιζοφρένεια μου, καταφέρνω και διατηρώ ένα χώρο άποψης με στοιχειώδη αξιοπρέπεια και αξιοπιστία.

Αυτό που βγαίνει από τα νούμερα, είναι πως μετά από κάποια αλματώδη άνοδο, ο Gatouleas κερδίζει τους νέους επισκέπτες και σταθεροποιείται σε υψηλότερους μέσους όρους.

Ανάμεσα σε φρικαρίσματα , εντάσεις και αφόρητο πήξιμο χρόνου και διάθεσης, προσπαθώ…

Θέλω να δοκιμάσω και άλλα πράματα γύρω από το μπλογκ. Υπάρχουν ιδέες για ραδιόφωνο, σινεμά, αθλητικά… Θα ‘θελα να βρεθεί ο τρόπος να φτιάξω και πράματα με ανθρώπους που αγαπώ.

Πολλές φορές αισθάνομαι πως έχω χάσει ένα πιο προσωπικό λόγο, μια πιο βαθειά εξομολόγηση για χάρη της «αντικειμενικότητας»… πρέπει να το αλλάξω.

Ελπίζω σε μια χρονιά διαφορετική από τις άλλες.

Μια χρονιά που θα φέρει νέα πρόσωπα και νέες λογικές στο παιχνίδι.

Παραφράζοντας τον Jim Morrison, πιστεύω πως έφτασε η ώρα να μαστιγώσουμε τα μάτια του αλόγου.

Άλλο ένα μικρό ευχολόγιο έφτασε στο τέλος του. Φταίει που μεγαλώνω ακόμα ένα χρόνο…

Ένα ευχαριστώ σε όλους σας και … εδώ θα είμαστε να τα λέμε!

 

6 Σχόλια on “ένα ευχαριστώ…”

  1. Ο/Η χαρη λέει:

    να’σαι πάντα καλά Γατουλέα

    καλή χρονιά, και να κάνεις ό,τι θέλεις 🙂

  2. Ο/Η greek rider λέει:

    Αγαπητέ πολύ χαίρομαι που αυξάνεται ο κόσμος που σε διαβάζει γιατί είσαι μεγάλο κέρδος για την ποιοτική άποψη στο διαδίκτυο.

    Εγώ πάντως σε διαβάζω πάντοτε ανελλιπώς και εύχομαι καλές γιορτές, ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος και χρόνια πολλά και καλά.

    Είσαι από τις πιο συμπαθείς διαδικτυακές παρουσίες και εύχομαι να συνεχίσεις έτσι για πάντα.

  3. Ο/Η pavlosk λέει:

    Να προσθέσω και γω τις ευχές μου για το νέο έτος για την εκπλήρωση των μεγάλων και μικρών «πλάνων» σου. Συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό, τον ίδιο τρόπο και το ίδιο περιεχόμενο, εμένα τουλάχιστον μου αρκούν και γουστάρω(δες εδώδημόσια δήλωση στήριξης Γατουλέα).

    Καλή χρονιά!

  4. Ο/Η jianpaps λέει:

    ευχές πολλές κόκκινε γατούλη ,σε σένα και τους επισκέπτες σου.
    Ελπίζω σε ένα ανατρεπτικό 2011 που θα σαρώσει τα πάντα.
    one solution , revolution.

  5. Ο/Η gatouleas λέει:

    σας ευχαριστώ για τις ευχές σας…
    είμαι πνιγμένος ανάμεσα σε φαγητά και τη θλίψη των γιορτών..
    τη Δευτέρα θα έχω τη μουσική που ακούω όλη την εβδομάδα..
    με αυτους τους ήχους αφήσα το 2010 και με βρήκε το 2011..
    συνεχίζω τα παραληρηματα μου και στα σχόλια…
    θα τα πούμε σε λίγες ώρες πιο «νορμάλ»…

  6. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Συγχαρητήρια για την σταθερά ανοδική πορεία και φυσικά καλή νέα χρονιά.
    Μακάρι να είχαν παρόμοια πορεία και οι οικονομικοί δείκτες!


Σχολιάστε

