Κύριε Πάγκαλε, pleeeease!!!

Σήμερα είμαι στα κέφια μου!…. Είμαι αισιόδοξος και ευτυχής που ζω κάτω σε ένα σοσιαλιστικό καθεστώς.

Εκτιμώ βαθύτατα την πολιτική οξυδέρκεια της κυβέρνησης… την κοινωνική ευαισθησία της… τη σαφήνεια των στόχων της… το ρεαλισμό του οικονομικού προγραμματισμού της.

Αλλά πάνω απ` όλα είμαι ήσυχος που με κυβερνά το ΠΑΣΟΚ με τον ΓΑΠ.

Μια απορία έχω μονάχα και δεν μπορώ να την λύσω μόνος μου. Την έβαλα και σε γκάλοπ δίπλα για να μου πείτε τη γνώμη σας..

Αυτά τα μέτρα που έβγαλαν προχτές είναι τα τελευταία;

Έστω πως δεν αντιδρά κανένας.  Έστω πως δεχόμαστε κάθε περικοπή που μας έχουν αναγγείλει.  Έστω και βγαίνουν δημόσια όλοι οι εργαζόμενοι, όλοι οι ΣυριζοΚουκουεΑναρχοτρομοκράτες και δηλώνουν «Ήμαρτον»…

Τον άλλο μήνα δεν θα πειραχτεί η ασφάλιση;

Μήπως θα εξισωθεί η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης με αυτό της κίνησης;

Θα ανοίξουν όλα τα σχολεία το φθινόπωρο;

Θα μείνουν ανοιχτές όλες οι κλινικές των νοσοκομείων;

Δεν θα απελευθερωθούν οι απολύσεις και οι αποζημιώσεις των εργαζομένων;

Ανεβαίνω στη διαδήλωση με την κρυφή ελπίδα να κάνει τη βόλτα του ο Πάγκαλος. Είμαι σίγουρος πως θα μου απαντήσει τα ερωτήματα μου.

Ελπίζω να κατέβει με το θάρρος του πολιτικού που τον πνίγει το δίκιο. Θέλω να μην κομπλάρει σαν το συνάδελφο του τον Κακλαμάνη και να εξηγήσει στους όποιους άπιστους Θωμάδες βρεθούνε, για το εθνοσωτήριο ρόλο των μέτρων της κυβέρνησης.

Κύριε Πάγκαλε, εγώ ο Gatouleas θα φροντίσω να μη βρεθεί κανένας  προβοκάτορας ή Συριζαίος κοντά σας. Μόνο οι υπόλοιποι θα έχουν την τιμή να σας πούνε δυο λογάκια.

Στο φινάλε, αν έχετε «ανειλημμένες υποχρεώσεις» ας στείλετε τον Πρετεντέρη.

Κι αυτός μας κάνει…

Σχολιάστε

