2 χρόνια…

Με τα πάνω μου και με τα κάτω μου…

Με τις αέναες «αναζητησεις» και «προβληματισμούς»…

«Γιατί blogging`;»

«Πότε κλέινει τον κύκλο του;»

«Δεν βαρέθηκες;»

Όχι ρε παιδιά…

Είμαι μόνο στην αρχή…

Δεν είναι το «κέντρο» της ζωής μου, αλλά δεν έχω γράψει ούτε το 5% από αυτά που έιχα σκεφτεί τότε στις 4 Απρίλη του 2008 που έγινα «Γατουλέας»…

Απλά, είμαι σε μια φάση που «μαζεύω» μέχρι να σκάσω…

Ακόμα και την εμφάνιση μου θέλω να αλλάξω..

Άντε να δούμε..

Καλή ξάπλα και μάζεμα δυνάμεων…

6 Σχόλια on “2 χρόνια…”

  1. Ο/Η tougo λέει:

    Δεν μπορώ να καταλάβω τον κόσμο που έχει τέτοιου είδους ανησυχίες.

    Τι είναι το blogging πέρα από το να βγάζεις τα σωθικά σου. Πέρα από ενός είδους ψυχοθεραπεία. Πέρα από ένα είδος επικοινωνίας με τον εαυτό σου.

    Ακόμα και να το κλείσεις η διαδικασία συνεχίζεται.

    χρόνια πολλά (όχι για το Πάσχα) 🙂

  2. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Κάτι ψυχές εδώ που σε διαβάζουμε μου λένε πού είναι η εικόνα του γατουλέα, και τους λέω κάτω, κάτω στη σελίδα.

    Εύχομαι καλή συνέχεια!

  3. Ο/Η χαρη λέει:

    να τα πολυ-χιλιάσεις Γατουλέα – χωρίς πονόδοντους 😉

    και την εμφάνιση να την προσέξεις – μόλις τη συνηθίσαμε δλδ 😆

    (τ’ άλλα δεν τα συνηθίζουμε με τίποτα 😀 )

  4. Ο/Η plagal λέει:

    Αιντε και 3χρονος και 4χρονος και βαλε 🙂

    Παντως συντροφε, το αγαπημενο μου κομματι του μπλογκ σου ειναι η Αφρικη…

  5. Ο/Η gatouleas λέει:

    @tougo, «ο-άνθρωπος-πίσω-από-το-Gatoulea» προφανώς (χτύπα ξύλο!) θα υπάρχει… Αλλά και ο ίδιος ο Gatouleas έχει πολλά ψωμιά ακόμη!
    @Greek Rider, στην επόμενη αναμόρφωση του μπλογκ θέλω να επανάφερω το σκίτσο σε δεσπόζουσα θέση… Λες να μην ξέρω πως υπάρχει στα σκαριά fan-club του; (χαχαχαχα)
    @χαρη, αααα… δε θέλω κομφορμισμους τώρα! Άντε … να σου δώσω ένα χιντ… Δε θέλω να είναι στα παραδοσιακά μαυροκόκκινα αριστερούλικα χρώματα… Αλλά, το ερώτημα είναι… «τολμώ να το κάνω;» Έλα μου ντε!
    @plagal, .. και σε σένα ένα χιντ…. Έχει «κολλήσει» η συνέχεια του «Καμερούν», γιατί τα επόμενα μέρη είναι τα πιο «δύσκολα», τα πιο προσωπικα… το «Ελληνικό Καμερούν», το «ερωτικό Καμερούν», το «παραμυθένιο Καμερούν» κλπ…. Να σου πω πως δεν αισθάνομαι τόσο «δυνατός» για να τα βγάλω στην επιφάνεια; Θα γίνει όμως… Πρέπει να ξαναβυθιστώ…

  6. Ο/Η Yorgo λέει:

    OK, χρόνια καλά! Μήπως κάνα παρτάκι θα σε βοηθούσε να πάρεις έμπνευση και απόφαση για νεα χρώματα ..κιτρινο γαλαζιο
    ..ίσως ? Να΄σαι καλά, anyway


Σχολιάστε

