Για το 34ο παραθεριστικό τετραήμερο της ΓΣΕΕ

Απ` εδώ θα οργανωθεί η μάχη κατά του κεφάλαιου και των τραπεζιτών!

Ξεκινά αύριο το νέο συνέδριο της ΓΣΕΕ στο υπερπολυτελές ξενοδοχείο ATHOS PALACE της Χαλκιδικής.

Είναι λογικό, μετά από 2 χρόνια απόλυτα ξεδιάντροπής τακτικής της ηγεσίας του συνδικαλισμού, να επιθυμούν οι γνωστοί εργατοπατέρες να συνεδριάζουν μακριά από το κέντρο της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης.  Όπως οι G8, το ΝΑΤΟ και η ΕΕ που μαζεύονται σε βουνά και λαγκάδια για να αποφύγουν διαδηλώσεις και αντιδράσεις, έτσι και οι Παναγόπουλουλοι προτιμούν τη χλίδα των 4 αστέρων από την οργάνωση της αντίστασης των εργαζομένων. Τι σχέση έχουν οι μελλοντικοί υπουργοί με τους μετανάστες , τους ωρομίσθιους, τα μπλοκάκια και τους στέιζερς; «Σιγά μην μονιμοποιήσουμε και τις καθαρίστριες», όπως έλεγε και ο αντιπρόεδρος της σοσιαλιστικής μας κυβέρνησης.

Να ήταν μόνο αυτό…

Όπως καταγγέλλει το Σωματείο Υπαλλήλων Βιβλίου και Χάρτου:

«Μέσα στο πολυτελές θέρετρο θα βρίσκονται με τις ψήφους τους ο ηθικός αυτουργός της δολοφονικής επίθεσης στην Κωνσταντίνα Κούνεβα (εργοδοτικό σωματείο ΟΙΚΟΜΕΤ), οι κλέφτες του μεροκάματου των αιγύπτιων αλιεργατών (εργοδοτικό σωματείο «αλιεργατών»), οι συνένοχοι της εκμετάλλευσης  των μεταναστών της Μανωλάδας (Εργατικό Κέντρο στην Ηλεία που δεν στήριξε την απεργία τους).»[1]

Κάποια κομμάτια της αριστεράς πασχίζουν να βρουν μια άκρη για αυτά τα προβλήματα. Το ΠΑΜΕ από τη μία, αλλά (κυρίως) τα Πρωτοβάθμια Σωματεία γύρω από τις δυνάμεις της Αντικαπιταλιστικής Αριστεράς προσπαθούν να προτείνουν μορφές αντίδρασης και προοπτικής. Προφανώς οι εγγενείς αδυναμίες τους, δεν τους επιτρέπουν να παράξουν ένα πειστικό σχέδιο συνολικής αντιπαράθεσης. Το μεν ΚΚΕ είναι εγκλωβισμένο σε μια ιδεολογική αντιπλουτοκρατική επίκληση χωρίς να τολμά ενιαίες δράσεις με άλλες οργανωμένες ή μη δυνάμεις. Η δε ΑΝΤΑΡΣΥΑ αναλώνεται σε αγωνιστικούς ακτιβισμούς χωρίς ενιαίο σχέδιο. Όσο για τον χώρο της αντεξουσίας, παρ` όλο που δυναμώνει, δεν μπορεί να ξεφύγει από ένα τίμιο μεν, ανταρτοπόλεμο δε.

Όπως αποδείχτηκε[2] από την απεργία στις 11 Μάρτη, ο Παναγόπουλος ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ σε κήρυξη απεργίας μέσα από τις οργισμένες αντιδράσεις συνδικαλιστών. Στη διευρυμένη σύσκεψη Εργατικών Κέντρων και Σωματείων της ΓΣΕΕ, η ηγεσία της τράπηκε σε άτακτη οπισθοχώρηση μέσα από την πίεση της βάσης.

Δεν ξέρω αν η δημιουργία ενός νέου, παράλληλου τριτοβάθμιου οργανωτικού κέντρου ΕΞΩ από τη ΓΣΕΕ είναι η λύση. Σίγουρα δεν είναι εκτός συζήτησης αυτή η σκέψη. Κατ` αρχήν η ύπαρξη διαφορετικών τριτοβάθμιων οργανώσεων, δεν θεωρείται de facto διάσπαση του κινήματος. Στη Γαλλία λχ η ύπαρξη πολλαπλών οργανώσεων δεν έχει παρεμποδίσει στο ελάχιστο τη δύναμη, τη μαχητικότητα και την αποτελεσματικότητα του εργατικού κινήματος. Προφανώς, όμως, και η διάσπαση της ΓΣΕΕ δεν είναι πανάκεια.

Δεν υπάρχει η «μαγική» κίνηση που θα λύσει αυτόματα όλα τα προβλήματα. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σήμερα, δεν είναι ένα «ευφάνταστο» δεκαετές σχέδιο ανασυγκρότησης της αριστεράς και της εργασίας.

Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι:

Ποια είναι η ΣΗΜΕΡΙΝΗ πολιτική κατάσταση των συνδικαλιστών ΚΑΙ της ΠΑΣΚΕ; Υπάρχει ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ δίκτυο αγωνιστών της που ΘΕΛΕΙ να ξεπεράσει και να ανατρέψει την προδοτική ηγεσία του Παναγόπουλου;  Ένα δίκτυο που να αντιδρά στο ξεπούλημα των στέιζερς, της ΟΙΚΟΜΕΤ, που αναζητεί την αναζωογόνηση των σωματείων;

Με αυτό το κομμάτι μπορεί να προχωρήσει η αριστερά την κλιμάκωση των αντιστάσεων. Είτε ανατρέποντας την ηγεσία της ΓΣΕΕ ή οργανώνοντας κέντρο ΕΚΤΟΣ της.

Προφανώς αυτό μπορεί να απαντηθεί μόνο έχοντας συγκεκριμένη χαρτογράφηση των χώρων. Μόνο το υπαρκτό δίκτυο συνδικαλιστών της αριστεράς μπορεί να κάνει μια ρεαλιστική αποτίμηση της ΠΑΣΚΕ. Κι όχι οι ιδεολογικές τοποθετήσεις για το ΠΑΣΟΚ. Ένα δίκτυο που θα βοηθήσει στον απεγκλωβισμό και των υπαρκτών αγωνιστών του ΣΥΝ από το δεξιό μακροβούτι που ακολουθεί το κόμμα τους.

Γιατί, δυστυχώς, για άλλη μια φορά ο ΣΥΝασπισμός επιβεβαίωσε τη συντηρητική του οπισθοχώρηση. Μετά από δύο χρόνια συμβιβασμών, μετά το συνεχές ξεφώνημα του Παναγόπουλου από πολλούς κλάδους εργαζόμενων, ο ΣΥΝ δεν ανησυχεί πως θα οργανωθεί το ξεπέρασμα της συναίνεσης αλλά, αντίθετα, εγκαλεί σε συστράτευση όλης της αριστεράς κάτω από ΑΥΤΗ τη ΓΣΕΕ.

Ο Τσίπρας διέγνωσε πως το πρόβλημα του συνδικαλισμού δεν είναι η συντηρητική αδρανοποίηση του, τα εργοδοτικά σωματεία αλλά ο δογματισμός (!!!). Στο ίδιο τσουβάλι οι εργοδότες με τους όποιους «δογματικούς» αγωνιστές… Κι εις ανώτερα…

«Να τελειώνουμε με τις ξεχωριστές συγκεντρώσεις. Να τελειώνουμε με τις συνδικαλιστικές πρακτικές που έχουν μοναδική απασχόληση να είναι ιμάντες μεταβίβασης της κομματικής γραμμής, είτε κυβερνητικής, είτε αντιπολιτευόμενης.»[3]

…Λες και το πρόβλημα είναι πως έχουμε πολλές και δεν ενοποιούνται…

Αλλά ακόμα και οι αριστερές τάσεις, αποδείχτηκε πόσο πολιτικά ευνουχισμένες έχουν καταντήσει μετά την πολιτική ταύτιση τους με τον ΣΥΝ. Πού είναι η ΑΝΑΣΑ; Που είναι η μεγαλόπνοη φράξια Αλαβάνου;

Η εκχώρηση της πολιτικής εκπροσώπησης των πρώην συνιστωσών (ΚΟΕ, ΔΕΑ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΑΚΟΑ), στα στελέχη του ΣΥΝ (Αλαβάνος – Χ. Παπαδόπουλος) έχει φέρει αυτά τα αποτελέσματα.   Η δημιουργία του περίφημου δικτύου συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ, αποτελεί ένα ακόμα οργανωτίστικο φερετζέ της αδυναμίας διαμόρφωσης πολιτικού σχεδίου. Έτσι έχουμε φτάσει σιγά – σιγά στην αποδοχή των συναινετικών πρακτικών Καλύβη – Γαβρίλη.

Οι καιροί που έρχονται  θα ξεχωρίσουν την ήρα από το στάρι.

Υ.Γ. Για το γιαούρτωμα Παναγόπουλου και την αριστερά του ΣΥΝ: Καλές οι έξυπνες ανακοινώσεις, γιατί σώζουν το παιχνίδι για μια φάση. Έτσι μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί ΑΠΑΞ πως το γιαούρτι ήταν ΚΑΙ αυθόρμητο, αλλά και να βγάζει και την ουρά του απ` έξω πως «δεν ήμουνα εγώ γιατί έχω άλλες μεθόδους». Αλλά τα πολιτικά ερωτήματα παραμένουν:

1. ΔΙΚΑΟΥΤΑΙ κάποιος να γιαουρτώσει τον Παναγόπουλο; Ήδη έχει συνταχτεί δικογραφία[4] κατά 3 συνδικαλιστών. Θα υπερασπιστείς την ΕΝΙΑΙΑ ΓΣΕΕ ή τους «μπάχαλους»;
2. Δικαιούται ο Παναγόπουλος να προστατευθεί από μελλοντική επίθεση; Αν ζητήσει τη βοήθεια και προστασία του Δικτύου Συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ, θα δοθεί;
3. Μπορεί να υπάρξει «ομαλή» υπέρβαση της ηγεσίας της ΓΣΣΕ χωρίς ακρότητες; Τα γιουχαΐσματα και οι ρίψεις κουλουριών είναι «πολιτική» αλλά τα γιαούρτια, όχι;

Τα ερωτήματα μέσα ή έξω από τη διοίκηση της ΓΣΕΕ, μέσα ή έξω από την Αυτόνομη Παρέμβαση δεν μπορούν να παραπέμπονται μονίμως στις καλένδες.


[1] Κάλεσμα Σύσκεψης «Για μια εργατική Παρέμβαση στο Συνέδριο της ΓΣΕΕ»

[2] Εργατική Αλληλεγγύη 10/13/2010

[3] Εισήγηση στη ΚΠΕ του ΣΥΝ για το έκτακτο συνέδριο 13/3/2010

[4] Zougla 17/3/2010

Advertisements

17 Σχόλια on “Για το 34ο παραθεριστικό τετραήμερο της ΓΣΕΕ”

  1. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Gatoulea «ΕΓΡΑΨΕΣ»!!

  2. Ο/Η exiled λέει:

    Αλήτες, λέρες, εργατοπατέρες.

  3. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Ένα γιαούρτι την ημέρα τον εργατοπατέρα κάνει πέρα.
    Αντιδραστική Οργάνωση ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.

  4. Ο/Η Rodia λέει:

    Πιασαν οι κλέφτες τα βουνά! Αρχιζει το… νεο, παγκοσμιοποιημενο, ανταρτικο! :ΡΡ

  5. Ο/Η head charge λέει:

    Δυστυχώς δεν καταδίκασαν ΟΛΟΙ την επίθεση κατά Παναγόπουλου, υπάρχουν και κάποιοι τελείως αναίσχυντοι: http://is.gd/aNYd3 😛

  6. Ο/Η gatouleas λέει:

    @Greek Rider, thanx
    @exiled, ότι και να τους λέμε, λίγα θα είναι
    @antidrasi+sex, αυτή την άσπρη μέρα θα τη βλέπουμε συχνά απ` εδω και πέρα
    @rodia, λες να στήνουν τη νεα κυβέρνηση του Βουνού και να τους παρεξηγήσαμε;
    @head charge, φάινεται από το σύνθημα πως πρόκειται για «κοινά χουλιγκάνικα και εγκληματικά στοιχεία». Α, παπαπαπα…

  7. Ο/Η χαρη λέει:

    (καθυστερημένο)

    το ποστ Γατουλέα σωστό… τι άλλο να πω τώρα; συμφωνώ με τον θυμό σου – πολύ πάει να παίζουμε τους αριστοκράτες από θέσεις τέτοιες – ε, όσο ναναι έχει κι η ξαδιαντροπιά τα όριά της…

    για τα γιαουρτώματα btw έχω μια αμφιθυμία ( 😦 ) όταν ξεκίνησαν το ΄80 ( ; ) (στη γαλλία νομίζω) είχαν πάνω απ’ όλα χιούμορ, μαζί με τον (εννοείται) θυμό… εδώ στη χώρα αυτή το χιούμορ φοβάμαι ότι θεωρείται περιττό, μένει ο θυμός σκέτος – αυτό μού δημιουργεί, προσωπικά, ένα πρόβλημα να αντιμετωπίσω (με ευμένεια το «ανεπεξέργαστο» μίσος (όσο κι αν είναι (τό μίσος) κατανοητό) : αν ξέρεις (δλδ είναι πολύ παλιό…) ο «νόμος 4οοο» (ο περίφημος, που μετά «χρησιμοποιήθηκε και για αριστερούς) στα καθημάς έγινε για κάτι «τεντυμπόηδες» (τούς λέγανε τότε) που (δεκαετία τού ’50) γιαουρτώναν γυναίκες χωρίς (άλλον) εμφανή λόγο πέραν ενός διάχυτου στη χώρα (δεν έχει εκλείψει) μισογυνισμού. Τότε τούς διαπόμπευε η αστυνομία (υπάρχουν φωτογραφίες) ξυρίζοντάς τους γουλί και κρεμώντας τους μια ταμπέλα «είμαι γάϊδαρος τεντυμπόης» : δεν ήταν το καραμανλικό κράτος «φιλογυνικό» φυσικά : φοβώνταν «αυθόρμητες» πρωτοβουλίες απλώς – γιατί, σωστά, διέβλεπε ότι μπορούσαν να πάνε «πιο μακριά» : όμως η επίσημη αριστερά τότε δεν τό διέβλεπε : έτσι είχε αρνηθεί να καταδικάσει τήν διαπόμπευση (με το σκεπτικό ότι αυτοί δεν ανήκαν στις γραμμές της, ήταν δλδ όντως «απλώς τεντυμπόηδες»…)

    σήμερα λοιπόν, τι; το γιαούρτωμα ως «αριστερό» τώρα είναι σωστότερο… προσωπικά δεν είμαι σίγουρη… Και ήθελα απλώς να στο πω, (και σόρι για το σεντόνι), παρόλο που (προσωπικά και πάλι) ομολογώ ότι η σκηνή τού εργατοπατέρα «αιφνιδιαζόμενου» ενείχε (και μετέδιδε) στοιχεία τής (απαραίτητης) «τραγικής» (χμ, όνομα και πράμα) κάθαρσης…

    από τήν άλλη, το σύνθημα που’φερε ο Head και πάλι το χάρηκα

    («ψυχολογικά» είμαι μύλος θα μού πεις, ε; έστω 👿 😛 )

  8. Ο/Η Rodia λέει:

    Χαρη, δεν γιαουρτωναν γυναικες, καθηγητες Γυμνασιου γιαουρτωναν!
    ..και τους χρειαζοταν, βεβαιως, ενα γιαουρτακι.. 😉
    Σημειωτεον οτι τα γιαουρτια τοτε ηταν σε πηλινους κεσεδες, οποτε, εριχναν μονο το περιεχομενο χωρις τον κεσε. (για την αποκατασταση της ιστορικης αληθείας) 😉

    ..επίσης, η αριστερα τοτε παραθεριζε, άρα δεν ειχε τροπο να εκφραστει..

  9. Ο/Η Rodia λέει:

    Μερικες φορές διαπιστωνω πόσο δύσκολο είναι να παραστήσω μια παλιά εποχή που έζησα -δεν φταίει το ίντερνετ, ούτε με τα παιδια μου εχω καλύτερες επιδόσεις!.. Δεν βρίσκω λόγια, ούτε κάποια συγγενική εικόνα με το σήμερα. Ισως να συμβαινουν σήμερα παρομοια πραγματα με όσα συνέβαιναν, τότε παλιά, σε καποια αφρικανικη μπανανια, ποιος ξερει…

  10. Ο/Η χαρη λέει:

    Ροδιά κάνεις χιούμορ υποθέτω…

    διαφορετικά πρέπει να υποθέσω πως έχει κατασκευαστεί και 3ος (εθνικός) μύθος μετά από κείνον τού κρυφού σχολειού (επί τουρκοκρατίας) κι εκείνον (επί δικτατορίας) πως όλοι οι έλληνες αριστεροί κλείστηκαν επί 3ήμερο πίσω απ’ τα κάγκελα τής Πατησίων :

    εξάλλου θα πρόδιδε τα αντιμεταφυσικά μας αντανακλαστικά να πιστέψουμε πως, εφόσον όλοι οι αριστεροί στη μετεμφυλιακή ελλάδα ήταν στα νησάκια, την επίσημη τότε αριστερά την ψήφισε για αξιωματική αντιπολίτευση (τό ’58) (βλ. και : http://www.sek-ist.gr/documents/509/eda.htm )
    η αριστερά…τού Κυρίου ( 😦 ) (γιατί δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι τής έδωσε τέτοιο ποσοστό η – όσο και αν και πώς – επιτρεπόταν να ψηφίσει – Μακρόνησος…

    Αλλά το θέμα μου ήταν η καραμανλική «διαπόμπευση» κάποιων έστω κωλόπαιδων, που έδωσε την ευκαιρία στον (τότε) καραμανλή να προχωρήσει στον (τότε) Ν. 4.000, που βρήκε την ευκαιρία η χούντα να τον χρησιμοποιήσει όπως την βόλευε (ως λαμπρή εξέλιξη τής καραμανλικής οκταετίας) κατά τών φοιτητών αργότερα…

    (Προσωπικά δεν έχω παιδιά, και βασίζομαι σε αφηγήσεις κυρίως φίλων, φοιτητών (της νομικής) επί «1-1-4», που έκαναν νύξεις τότε σε (αριστερούς) συμφοιτητές τους (της περίφημης «πανσπουδαστικής» – ξέρεις, η εφημερίδα που τον τίτλο της σφετερίστηκε αργότερα το «κ»κε – ) να τεθεί το «αντισυνταγματικό» τής διαπόμπευσης – και πήραν την απάντηση που σού ανέφερα…

    αυτά, και καλό σ/κ
    (και btw σε γυναίκες πέσαν κυρίως τα γιαούρτια – με ό,τι κεσέδες και να’χανε)

    [ αυτά για την και από μέρους μου αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας … όσο για τις μπανανίες : δικιά μου φριχτή αίσθηση (από τό όσο έχω ζήσει στη λαμπρή αυτή χώρα) : ποτέ δεν μάς δόθηκε η ευκαιρία να τίς χάσουμε και από τα μάτια μας εντελώς – ]

    Γατουλέα, καλό σ/κ και σε σένα, και σόρι για το (επανακάμψαν 👿 ) σεντόνι

  11. Ο/Η gatouleas λέει:

    @Χάρη, τα γιαουρτοματα-φτυσιματα-προγκαρίσματα, δεν είναι (ή ακριβέστερα, «δεν ΜΠΟΡΕΙ να είναι) ιδεολογική τοποθέτηση. Όταν είσαι στέιζερ, εργαζόμενος σε σε καποια πιτσαρια-εμπορικό-everest, καθαρίστρια και οι συνδικαλιστές «σου» θεωρούν πως «δικαίως αποχωρείς αφού είσαι μαθητευόμενος» ή «είσαι εργολάβος και όχι εργαζόμενος» ή «είσαι εξωθεσμικός» τότε ή απέχεις ή τα κάνεις λαμπόγυαλο.
    @Rodia, χωρίς να εχω ζήσει τη δεκαετία του `60 κι εγώ τείνω να συμφωνήσω με την εκτίμηση της Χάρης.
    Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του `80, κάθε αναφορά σε ροκ-πανκ-φανκ ήταν στοιχείο «αστικής κουλτούρας και παρακμής». Στα `60 δεν ήταν τόσο αδυνάμη η αριστερά αλλά πάντα προέβαλλε το προφίλ του «τίμιου εργάτη» (Ξανθόπουλος) που γυρνάει νωρίς σπίτι του, και όχι τους μαλλιάδες τεντυμπόιδες.
    Ο δικός μας Ν4000 είναι για τις κουκουλες, πάντως…

  12. Ο/Η Rodia λέει:

    @gatouleas, 10ετιες ’50 και ’60 η λέξη και μόνο «αριστερος» σε πηγαινε γραμμη στην ασφαλεια. Η λεξη «κομμουνιστης» και τα παραγωγα της, ακουγοντουσαν σαν «κακες λεξεις».. καλυτερα να ελεγες τη λεξη «@ουστης» παρα κομμουνιστης. Για συγγενεις ή φιλους οικογενειακους που ηταν εξορια ή και φυλακή, κανεις δεν μιλουσε ξεκαθαρα μπροστα στα παιδια και τα παιδια ηταν αδυνατο να μαντεψουν, μονο φοβο εβλεπαν. Η ΕΔΑ, ναι μεν ειχε δωσει βημα σε αριστερους, που ομως μονο ως αριστεροι δεν προβάλλονταν στον πολυ κοσμο, το μεσαιο γραμμα *Δ*=Δημοκρατικη, αφαιρουσε καθε «κακο» νόημα/συνειρμο. Φοβος, ζόφος. Τα γιαουρτια ριχτηκαν σε καθηγητες και γυμνασιαρχες, τα πρωτα στο Χαλανδρι -νομιζω. Οι καθηγητες και γυμνασιαρχες ήταν χειροτεροι κι απο ασφαλιτες. Ουτε σε ζαχαροπλαστειο δεν μπορουσε να παει ο μαθητης με τους γονεις του την Κυριακη. Τα σχολεια λειτουργουσαν πρωί-απογευμα ΚΑΙ το Σαββατο. Για γιοαυρτωμα γυναικων δεν ειχα ακουσει τιποτα, σε Αθηνα τουλαχιστον, ουτε σε εφημεριδα ειχα διαβασει. Υποψη, τοτε υπηρχαν εισαγωγικες εξετασεις απο δημοτικο σχολειο για γυμνασιο. Ψιλα γραμματα, αλλα προσπαθω να δωσω την ατμοσφαιρα οσο γινεται.

  13. Ο/Η gatouleas λέει:

    @Rodia, αν και το αρχικό ποστ αφορά ένα ξεκάθαρο «πολιτικό» πέσιμο στον Παναγόπουλο, η μινι συζητηση των σχολιων αφορά το αυθόρμητο γιαούρτωμα πιτσιρικάδων στους καθηγητές-μπάτσους στα `60.
    Αυτό που αναζητούμε είναι αν η αριστερά (νόμιμη ή παρανομη) της εποχής είχε το πνευματικό-πολιτικό δέσιμο με αυτά τα αυθόρμητα γιαουρτώματα..
    Αν, δηλαδή, είχε εντάξει στην αυθόρμητη αντίσταση στο αστυνομικό κράτος ή, απλά, αδιαφορούσε (ή και καταδίκαζε) τους τεντυμπόιδες.
    Αυτό που είκάζω (όπως και η Χάρη, φαντάζομαι) είναι πως η αριστερά της επόχης καυτηρίαζε την απολιτικ και «αλήτικη» συμπεριφορά.

  14. Ο/Η Rodia λέει:

    @Gat, η αριστερα της εποχης -προσπαθω πολυ να το εξηγησω!- ηταν ανυπαρκτη ως «αριστερα», αν τυχον ελεγε κατι το ελεγε στους 4 τοιχους των γραφειων της ενωπιον του χαφιε, προσωπου που υπηρχε παντου και τον γνωριζαν οι αρμοδιοι, και στη νεολαια Λαμπρακη υπηρχε, ποσο μαλλον τα προηγουμενα χρονια! Αρα, φυσικα και θα καταδικαζε (νομιζω, υποθετω, δεν ξερω, δεν ημουν παρουσα!) γιατι δεν μπορουσε να κανει διαφορετικα. Ολοι οι νομοταγεις πολιτες καταδικαζαν τις επιθεσεις σε καθηγητες, κλπ, εκτος απο μερικους φωτισμενους Δασκαλους και Γονεις. Η κοινωνια ηταν εντελως διαφορετικη, δεν υπαρχει καμμια συνδεση με τη σημερινη. Οπως καταδικαζαν το ροκ (Ελβις, κλπ) που τα παιδια ακουγαμε τα βραδια κρυφα στο τρανζιστορακι μας κουκουλωμενοι, να μην ακουσουν οι γειτονες -οχι οι γονεις που το ξεραν και καταλαβαιναν, οι γειτονες. Εν κατακλείδι, Δεν υπηρχε κανενα κινημα. Αδιανόητο! Εντελως εξω απο τη λογικη της εποχης. Οι πρωτες διαδηλωσεις εγιναν για το Κυπριακο το ’54 (εθνικοι λογοι) και αργοτερα, το ’65, τα γνωστα «Ιουλιανα». Μετα τα «Ιουλιανα», εποχη των μπουατ, απεργιες οικοδομων, κλπ, ο κοσμος αρχισε να ξεθαρρευει και να εκδηλωνεται, (με ελαχιστη συμμετοχη ΕΔΑ και πολυ σεμνη, περισσοτερο ακουγοταν ο βουλευτης ΕΚ Ζιγδης) μεχρι που ηρθε η 21η Απριλιου.
    πολλα εγραψα παλι και -νομιζω- παλι ακατανοητα.. συγγνωμη.. 🙂


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s