αν ένας άνδρας είχε συμβουλευτική στήλη σε περιοδικό ποικίλης ύλης…

myslovcrnr3Πριν από δυο-τρία χρόνια κουβέντιαζα με ένα φίλο να αναλάβω το τμήμα  «προσωπικών συμβουλών» για ένα free press περιοδικό.

Χρόνια μου στροβίλιζε το μυαλό η ιδέα να έχω μια «ανάλαφρη στήλη» γενικού περιεχομένου… κάτι ανάμεσα σε ζώδια, μπάλα και «ο κυρ-Ευτύχης συμβουλεύει»…

Αν και οι πρώτες δύο δεν έχουν φύγει από την «ατζέντα», έχω απορρίψει την προοπτική πως μπορώ να είμαι ο «χρήσιμος φίλος» για τις δύσκολές ώρες.

Έχω την αίσθηση πως οι διάλογοι θα διαδραματίζονται όπως στο παρακάτω υποθετικό παράδειγμα..

(Thanx Gianna, για το γαμάτο αυτό κείμενο)

Αγαπητέ Γιώργο,

Ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις! Τις προάλλες, έφυγα για τη δουλειά μου αφήνοντας τον σύζυγό μου στο σπίτι να βλέπει τηλεόραση όπως συνήθως. Δεν είχα απομακρυνθεί πάνω από 500 μέτρα όταν το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διακοπές και έσβησε. Το πάρκαρα στην άκρη και πήγα με τα πόδια πίσω στο σπίτι για να ζητήσω βοήθεια από τον σύζυγό μου.

Όταν μπήκα στο σπίτι δεν πίστευα στα μάτια μου! Τον βρήκα στην κρεβατοκάμαρά μας με την κόρη των γειτόνων μας. Εγώ είμαι 52, ο σύζυγός μου 54 και η κόρη των γειτόνων μας 22. Είμαστε χρόνια παντρεμένοι. Όταν άρχισα να τον ρωτάω, μου αποκάλυψε ότι έχει σχέση μαζί της τους τελευταίους 6 μήνες. Του είπα να διακόψει αλλιώς θα έφευγα. Είναι άνεργος τους τελευταίους 6 μήνες και νιώθει άχρηστος και θλιμμένος. Τον αγαπώ πάρα πολύ, αλλά από τη μέρα που του έθεσα το τελεσίγραφο γίνεται όλο και πιο απόμακρος. Δε θέλει να πάει σε σύμβουλο γάμου και φοβάμαι ότι δεν αντέχω άλλο αυτή τη κατάσταση.

Μπορείς να με βοηθήσεις?

Μαρία

———————————————————

Αγαπητή Μαρία

Όταν ένα αυτοκίνητο κάνει διακοπές και σβήνει μετά από τόσο μικρή απόσταση, αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Ξεκίνα ελέγχοντας αν υπάρχουν σκουπίδια στο σωληνάκι του καυσίμου. Αν είναι καθαρό, έλεγξε την πολλαπλή εισαγωγής και επίσης τα καλώδια της γείωσης. Αν τίποτε από αυτά δε σου λύνει το πρόβλημα, τότε μπορεί να είναι ελαττωματική η αντλία βενζίνης, δημιουργώντας χαμηλή παροχή πίεσης στα μπεκ ψεκασμού.

Ελπίζω να σε βοήθησα

Γιώργος

6 Σχόλια on “αν ένας άνδρας είχε συμβουλευτική στήλη σε περιοδικό ποικίλης ύλης…”

  1. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Γατουλέα όντως πολύ καλό κείμενο.

  2. Ο/Η aikaterinitempeli λέει:

    Μετά απ’ αυτό, σας χρωστάω μερικά χαμόγελα…

    Καλό Σαββατοκύριακο.

  3. Μα εντελώς ακατάλληλος!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!

    τέλειο κείμενο Gianna!

  4. Ο/Η χαρη λέει:

    (σχόλια μόνο προς σχολιαστές, Γατουλέως ερήμην) :

    Κατερίνα, μονο χαμόγελα τού χρωστάς τού Γατούλη ; 🙂 Εγώ γέλασα σαν τήν Κοκκινομπαλονίτσα πρέπει να ομολογήσω 😆

    Gianna προτείνω (με το χέρι στην καρδιά) να συνεχιστεί η στήλη, έστω και παραδειγματικώς… Για δοκίμασε ας πούμε να μπεις και στο αντίστροφο σενάριο… Ή ο σύζυγος θα’χε φτιάξει μόνος του τη ζημια στο αυτοκίνητο, ε; Χμ, γι’ αυτήν τήν περίπτωση σκέψου άλλον λόγο επιστροφής στο σπίτι – τού’σπασε ένα κουμπί στο τζάκετ πχ, και γύρισε να τού τό ράψουν…

  5. Ο/Η tougo λέει:

    εγώ πάντως θα γινόμουν φανατικός της στήλης σου.

  6. Ο/Η gatouleas λέει:

    Απάντηση που πήρα με mail από αναγνώστη:

    «ΕΝΤΑΞΗ ΕΠΙΑΣΕΣ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΞΕΧΑΣΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΕΜΜΗΝΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΑ 500 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΣΟΥ; ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ; ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ ΠΗΓΕΝE ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΩΡΙΤΣΑ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖHΔΕΣ ΠΑΡΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ , ΜΕΤΡΟ. ΤΗ ΤΗΣ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ…..Α Σ Χ Ε Τ Ε ΕΥΤYΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΙΔΙΟΙ. ΘΟΔΩΡΑΣ»

    ..νομίζω υπάρχουν πολλά φυσικά ταλέντα για τη στήλη


Σχολιάστε

