προς…αυτούς που ξέρουν…

κουβαςΠείτε αλεύρι…..

η Φωτούλα σας γυρεύει!!

ΥΓ και μετά τις 4 του Οκτώβρη, τι; Θα κουβαλάμε τους κουβάδες του Πάνου και της Μαρίας;

Απαπαπα…

UPDATE 15/9: Όλοι εσεις που…ξέρετε, γιατί μου τα λέτε στο τηλέφωνο και δεν κάνετε και κανένα σχολιάκι;

8 Σχόλια on “προς…αυτούς που ξέρουν…”

  1. Ο/Η bodyfull λέει:

    Ωπς, φαντάσματα

  2. Ο/Η fei λέει:

    Γεια σας!
    Είμαι ανένταχτη(χωρίς να το θέλω) αριστερή, με τροτσιστικές καταβολές.
    Θέλω να μπω σε μια αριστερή οργάνωση.
    Δε θέλω να έχω σχέση με το ΠΑΣΟΚ ούτε με πατριωτικές, σταλινικές, σεξιστικές, ρεφορμιστικές, αντιδημοκρατικές, σεχταριστικές, γραφειοκρατικές οργανώσεις.
    Ποια οργάνωση μου προτείνεται;

  3. Ο/Η gatouleas λέει:

    fei, κι εγώ ψάχνω μια 20χρονη αντζελίνα τζολί, με ενδιαφερουσα προσωπικότητα, φραγκάτη, χωρίς ενδοιασμούς με τη σεξουαλικότητα της χωρις να είναι «πουτάνα», κάργα ερωτευμένη με την πάρτη μου αφήνοντας μου όσο προσωπικό «χώρο» επιθυμώ, αλλά δεν το κάνω «βούκινο»…
    Αααα… και ούτε έγω «το θέλω» να έχω τέτοια γούστα…

  4. Ο/Η Manc λέει:

    Αχ ρε γατουλέα, υπάρχει ένα σημείο στο οποίο έχω σοβαρή διαφωνία μαζί σου αν και συμφωνώ με τις περισσότερες απόψεις και αναλύσεις σου. Και αυτό είναι ότι η κριτική σου καταλήγει να οδηγεί σε μια παθητική στάση που απλώς εντοπίζει τα κακώς κείμενα του χώρου (λες και δεν τα ξέρουμε) χωρίς όμως να καταθέτεις κάποια πρόταση – ανάλυση για την υπέρβασή τους. Και δε λέω σε επίπεδο πολιτικών θέσεων, στις οποίες συμφωνώ. Και αυτή σου η λογική οδηγεί στην αποστράτευση. Λες και μία τέτοια Αριστερά όπως την ονειρευόμαστε θα την φτιάξουν κάποιοι-ες άλλοι-ες για εμάς αφού εμείς θα είμαστε έξω να την καταγγέλλουμε μέχρι να γίνει έτσι…

  5. Ο/Η Yorgo λέει:

    Καλό το point του/της Manc, αλλά και ψευτοδίλημμα, το οποίο μας έχει κάνει συνένοχους σε εγκλήματα. Χώρια που η στάση του καθενός/καθεμιάς μετριέται με το τι κάνει, και ο Gatouleas είναι παρών στα περισσότερα αν και αξύριστος. Αν και τα είπε όλα με το φοβερό & συνοπτικό του post, γέλαγα σαν ηλιθιος με τα χάλια μας όλο το βραδυ, θα πρόσθετα ότι «γιά νέες ήττες, για νέες συντριβες, κάθε στιγμή είναι μιά υπέροχη ευκαιρία».

  6. Ο/Η gatouleas λέει:

    manc, το μπλογκ είναι σχόλιο και όχι γραφείο τύπου ή καθοδήγηση.
    Αδυνατώ να παρακολουθήσω το σκεπτικό που ταυτίζει την καυστική κριτική με την αποστράτευση.
    Προσωπικα θεωρώ πως θα προκύψουν εξελίξεις μέσα και έξω από το ΣΥΡΙΖΑ και προσποαθώ ν ασυμμβάλλω σε αυτές.
    Πραγματικά δεν ψάχνω οργανώσεις που να «ταυτίζομαι» 100% μαζί τους, δεν είμαι ΤΟΣΟ ονειροπαρμένος.. Τσαμπουκά, διάθεση πάλης και αλλαγής συσχετισμών αναζητώ, και όχι «διαχείρηση δύσκολων καταστάσεων».
    Αν υπήρχε μία οργανωση, ένα στέλεχος που να είχε τα …. άντερα και να ζητούσε να μην κατέβει πχ ο Τσούκαλης υποψήφιος (κατ` αναλογία με το θράσος τους απέναντι στον Κοροβέση), να είσαι σίγουρος πως οι εξελίξεις στο ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν πάρα, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ διαφορετικές.
    Θα βρούμε το δρόμο μας πάλι…
    Εδώ σε Αμερική, Αγγλία και Γερμανία έχουν χτίσει γαμώ τα κινήματα και κατακτήσεις χωρίς κόμματα wannabe σοσιαλιστές (σαν ΚΚΕ και ΣΥΝ), θα φοβηθούμε να μείνει ο Κουβέλης και ο Παπαδημούλης δίχως έδρα;
    Ρε Yorgo, αν κάποια δεσποινίδα σου έχει παραπονεθεί για την όποια (και σαφώς ατυχή) ατημελησιά μου, να της δώσεις τη συγγνώμη μου (…. και το mail μου…)

  7. Ο/Η χαρη λέει:

    ν’ αφήσω σχόλιο ή να μην αφήσω ; ιδού η απορία… Είμαι λίγο και εκτός κλίματος διότι – νόμιζα ότι θα μιλάγαμε για την χοντοκαρέκλα – και μού βγήκαν φωτούλες (που δεν τις ξέρω), κουβάδες, σύριζες, και αντζελίνες ζολί

    εντάξει, ας πω κι εγώ λοιπόν κάτι : μ’ αρέσουν οι απελευθερωμένοι άντρες, οι ξανθοί, οι ψηλοί, και να λεν και καμιά κουβέντα όμως στα ελληνικά. Επίσης μ’ αρέσουν οι αριστεροί που μιλάν πολύ καλά ελληνικά, αλλά όχι εντός κόμματος. Επίσης μ’ αρέσουν τα αριστερά κόμματα που δεν γεννήθηκαν ακόμα αλλά θα γεννηθούν όσο είμαι κι εγώ εδώ. Συμπέρασμα : θα φτιάξει ο καιρός να πάω κι εγώ επιτέλους διακοπές ή έτσι θα το πάει μέχρι που να χιονίσει;

    υγ : γεια σου γατουλέα 🙂

  8. Ο/Η bill λέει:

    Λοιπόν, έχω βάσιμες πληροφορίες πως μετά τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ θα διασπαστεί σε 3 κομάτια.
    1. Αφού όλοι θα έχουν τον λόγο τους για το συγκεκριμένο, σε ΤΣΥΡΙΖΑ
    (Τέως ΣΥΡΙΖΑ)
    2. Επειδή πολλούς «μέχρι και το μουστάκι» τους ξύρισαν, σε ΚΣΥΡΙΖΑ
    (Κανονικός ΣΥΡΙΖΑ)
    3. Παρ’όλες τις προσπάθειες των ψυχοθεραπευτών πολλοί βλέπουν ακόμα οράματα,οπότε σε ΠΣΥΡΙΖΑ
    (Περίπου ΣΥΡΙΖΑ)
    Αλλά μην το πείτε πουθενα γιατί είμαστε σε προεκλογική περίοδο…


Σχολιάστε

