Και εσυ τι λες τώρα, ρε;

Τίποτα δε λέω… Το πρόβλημα με την πολιτική είναι ότι έχει ταυτιστεί με τα ψηφίσματα, τις  τηλεοπτικές δηλώσεις και τα «προγράμματα». Όταν υπάρχει ένα συμβάν ή γεγονός, ένα ζήτημα δηλαδή, αυτό που αξιώνω από τους

...ακόμα δεν �χουμε ΕΜΠΡΑΚΤΕΣ εγγυήσεις πως δεν θα ξανα�χουμε νεκρούς από μπάτσους.

...ακόμα δεν έχουμε ΕΜΠΡΑΚΤΕΣ εγγυήσεις πως δεν θα ξαναέχουμε νεκρούς από μπάτσους.

πολιτικούς δεν είναι «τι έχουν να πουν τώρα», αλλά να αξιολογήσουν τη σοβαρότητα και να προτείνουν λύσει ς για την κοινωνία. Η λούμπα που πέφτουν ΠΑΝΤΑ τα καθεστωτικά κόμματα της αριστεράς (αλλά πολλές φόρες και τα μικρότερα), είναι τι θα δηλώσουν στα κανάλια το βράδυ κι όχι τι δράσεις θα πάρουν για αυτά τα θέματα στην κοινωνία. Ο λόγος είναι ότι κατακλύζονται από τη κοινοβουλευτική γραφειοκρατία, αφομοιώνουν τις αστικές και «καθωσπρέπει» πιέσεις κι έτσι αντί να διαλέγεται η αριστερά με την κοινωνία, συνδιαλέγονται οι κοινοβουλευτικοί αστέρες με το σύστημα.

Έτσι ο πυροβολισμός του μπάτσου αξιολογείται ως σημαντικός επειδή το κράτος θέλει να τον αξιολογήσει σαν τέτοιο. Ο πυροβολισμός ενός μπάτσου είναι αποσταθεροποίηση της δημοκρατίας; Εμένα μου δημιουργήθηκαν πολλά ερωτηματικά που θεωρώ πως θα έπρεπε να τίθενται σε συζητήσεις:

1.       O Πρόεδρος της Δημοκρατίας και η Βουλή γιατί δεν καταδίκασε την επίθεση στην Κούνεβα;

2.       Γιατί η επίθεση στον μπάτσο δε θα μπορούσε να είναι για προσωπικούς λόγους (π.χ. εμπορία ναρκωτικών); Επιχείρημα που ειπώθηκε για την επίθεση στην Κούνεβα.

3.       Αν η απάντηση στο 2 είναι επειδή είναι κρατικός υπάλληλος, τότε θα παίρνει θέση και σε επιθέσεις εναντίον εφοριακών, πολεοδόμων, δημ. Υπαλλήλων και αστυνομίας;

4.       Αν η απάντηση στο 3 είναι επειδή είναι μπάτσος, γιατί δεν πήραν θέση στην καινούρια επίθεση εναντίον μπάτσων στη Ζωνιανά την περασμένη εβδομάδα;

5.       Πως οι βαλλιστικές και οι ταυτοποιήσεις όπλων έγιναν μέσα σε 8 ώρες ενώ στον Αλέξη 10 μέρες και στην Κούνεβα έκανε να ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ υπηρεσιακά το σώμα μετά από μία εβδομάδα;

6.       Από πότε ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ενός μπάτσου αξιολογείται πιο σημαντικός από τους ΔΕΚΑΔΕΣ θανάτους απλών πολιτών από μπάτσους;

Προφανώς και υπάρχουν απαντήσεις σε όλα αυτά. Είναι οι χιλιοειπωμένες και αυτές που επαναλαμβάνονται σαν αυτόματο σε κάθε δελτίο ειδήσεων. Εγώ απλά επιμένω να ονειρεύομαι μια αριστερά που να μην τρέμει σε κάθε εμφάνιση στα κανάλια και να επαναλαμβάνει σαν φοβισμένη πιτσιρίκα (που παρεμπιπτόντως σπανίζει το τελευταίο διάστημα) «μα φυσικά καταδικάζουμε το γεγονός».

Το πραγματικό θέμα που έχει να αντιπαλέψει στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ είναι τη προσπάθεια επανάκτησης της αξιοπρέπειας του μπάτσου. Το κράτος θα προσπαθήσει να επιβάλλει πως ο μπάτσος είναι ένας από όλους μας αλλά και πάνω από όλους μας και ο τραυματισμός του είναι πρωτεύον γεγονός για την Ελληνική Δημοκρατία. Αυτή τη προσπάθεια θα πρέπει να αντιπαλέψουμε σε κάθε καθημερινή δραστηριότητα. Η εμπλοκή φοιτητικών, συνδικαλιστικών και δημοτικών κινήσεων στο θέμα όπου ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ως πρωτεύουσας σημασίας τον βομβαρδισμό της Γάζας και τα δεκάδες θύματα από μπάτσους είναι που μπορεί να αντιστρέψει την πορεία των γεγονότων.

Στο φινάλε αν κάποιος επέλεξε να ζήσει από τη χρήση όπλων, δεν τον λυπόμαστε καθόλου.

«Όποιος έζησε από ξίφος θα πεθάνει από ξίφος» Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο 26:52.

Όχι… ο θάνατος του Αλέξη είναι πιο σημαντικός από τον κάθε μπάτσο. Τελεία και παύλα!

Υ.Γ. Θα είχε πολύ πλάκα αν οι τύποι έστελναν προκήρυξη και έγραφαν:

«Εμείς απλά πηγαίναμε σπίτι μας όταν δεχτήκαμε απρόκλητη επίθεση από άγνωστη ομάδα οπλοφόρων με βρισιές και απειλές κατά της ζωής μας. Βλέποντας σε απόσταση 10-15 μέτρων την ομάδα περίπου 30 ατόμων, μην μπορώντας να αναχαιτίσουμε την επιθετική τους πορεία και ευρισκόμενοι σε κατάσταση φόβου για την ίδια μας τη ζωή, κινηθήκαμε να φύγουμε στρέφοντας την πλάτη μας προς το μέρος τους.

Ταυτόχρονα, προκειμένου να διασφαλίσουμε τη διαφυγή μας, όντας ταραγμένος και φοβισμένος, αφού το πλήθος δεν ανέκοψε την πορεία του, παρά τη ρίψη χειροβομβίδας κρότου λάμψης από το συνάδελφό μου, έβγαλα το όπλο από τη θήκη και, από το ένστικτο της αυτοσυντήρησης έριξα δύο προειδοποιητικές βολές στον αέρα, μπορεί και άλλες 25, που δεν είχα συνειδητοποιήσει, αλλά μου την υπενθύμισε ο συγκατηγορούμενός μου.

Δεν θα προέβαινα ποτέ σε μια τέτοια ακραία ενέργεια, δηλαδή στη χρήση του όπλου μου εναντίον οποιουδήποτε ανθρώπου, πολύ περισσότερο ενός 20χρονου, δεδομένου ότι είμαι και εγώ αδελφός τριών φοιτητών.

Δεν υπήρξε εν ψυχρώ στόχευση του θανόντος. Μόνη βεβαία και αδιαμφισβήτητη εκδοχή για το θανάσιμο τραυματισμό του είναι ο εξοστρακισμός μιας εκ των βολίδων που ερίφθησαν προειδοποιητικά στον αέρα.

Η κακιά ώρα… όλες οι άλλες σφαίρες πήγανε στο βρόντο. Όλα είναι μια παρεξήγηση και ζητώ να απαλλαχθώ διά βουλεύματος, δηλαδή χωρίς καν να γίνει δίκη.

Update.. Υ.Γ.2  Άλλος ένας νεκρος μετανάστης στη Διεύθυνση Αλλοδαπων στο Ρέντη αυτό το Σαββατοκύριακο. ΟΚ… δεν ήταν από σφαίρα μπάτσου, αλλά για να πεθαίνει ένας μετανάστης το μήνα σε ουρά αναμονής ή «οι δρόμοι έχουν κακοτεχνίες και γλυστράει ο δρόμος και σπάει το κεφάλι του» ή κάτι άλλο συμβαίνει. Αλλά που να την έχουν μάθει την είδηση οι πολιτικοί και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για να εκφράσουν τη θλίψη τους. Στο τραυματισμένο μπάτσο θα πάνε όλοι παρέλαση, βέβαια…

Advertisements

3 Σχόλια on “Και εσυ τι λες τώρα, ρε;”

  1. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Σε ό,τι αφορά την Κούνεβα δεν έδωσαν την ίδια σημασία γιατί δεν πλήττονται τα συμφέροντά τους, ίσα, ίσα ωφελούνται.

    Γι’ αυτούς οι μπάτσοι, από ότι κατάλαβα, συμβολίζουν τη δημοκρατία ενώ η αλλοδαπή συνδικαλίστρια τη φυσική τάξη πραγμάτων!

    Η οργή είναι μεγάλη από πολλούς ανθρώπους γι’ αυτά που συμβαίνουν σήμερα. Προσπαθούν ξεκάθαρα να στερεωθούν στην εξουσία μέσα από πρακτικές καταστολής και βίας.

  2. Ο/Η dion λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα. Το πρόβλημα με τα κόμματα της Αριστεράς είναι ότι τρέχουν να στοιχιστούν πίσω από αυτό που η εξουσία εμφανίζει κάθε φορά ως σημαντικό και κυρίαρχο. Είναι μοιραίο στη συνέχεια να κληθούν να απαντήσουν σε ψευτοδιλήμματα και να καταντήσουν αναξιόπιστα αφού παίζουν μια ζωή στο γήπεδο του αντιπάλου. Όταν κατά καιρούς προσπαθούν να αναδείξουν πραγματικά μεγάλα θέματα ,όπως οι συνεχείς δολοφονίες αλλοδαπών και λοιπών περιθωριοποιημένων το κάνουν είτε κατόπιν εορτής είτε εντελώς αποσπασματικά

  3. Ο/Η gatouleas λέει:

    ΝΕΑ 8/1/2009 : «Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας παραδέχθηκε ότι μετά την επίθεση εναντίον των αστυνομικών αλλάζει η ατζέντα και επομένως «πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τη στάση μας»… Ως εκ τούτου αποφασίστηκε στον Ερυθρό Σταυρό να μεταβεί ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ο οποίος είχε καταδικάσει ξεκάθαρα τα έκτροπα και τους βανδαλισμούς λέγοντας πως δεν ταιριάζουν στην Αριστερά.»
    Ερώτημα 1: Παρατηρήθηκε μετατροπή κλίματος στην κοινωνία ή στα κανάλια; Ή, μήπως, η κουμπουριά στον μπάτσο ήταν η αφορμή για να σημάνουμε οπισθοχώρηση;
    Ερώτημα 2α: Η απόφαση για να πάει ο Κουβέλης που «είχε καταδικάσει ξεκάθαρα τα έκτροπα λέγοντας πως δεν ταιριάζουν στην Αριστερά» σημαίνει πως επιβεβαιώνεται και γίνονται «επίσημη γραμμή του κόμματος» οι τοποθετήσεις του;
    Ερώτημα 2β: Αν η «γραμμή» του κόμματος για τις κινητοποιήσεις της νεολαίας παραμένει η ίδια, μήπως η ενεργοποίηση του Κουβέλη σηματοδοτεί ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, πως ο πλουραλισμός στο ΣΥΝ δε σημαίνει δημοκρατία αλλά δημιουργία πολλαπλών προφίλ για να χρησιμοποιούνται ανάλογα με τη συγκυρία και το κοινωνικό μπλοκ που απευθύνονται;
    Όποια απάντηση και να δοθεί στο δεύτερο ερώτημα είναι θλιβερή…


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s