ο gatouleas on radio: τα συμπεράσματα…

Fan αναζητά το Gatoulea...

Την περασμένη Τετάρτη το βράδυ, βγήκα στο Mind Tuner του Mindradio. Είχε πολύ πλάκα εγώ να είμαι σπίτι μου, ο συντονιστής στο δικό του, ένας τεχνικός αλλού και να βγαίνει μια εκπομπή.

Αυτό μου δημιούργησε παραπάνω άγχος γιατί δεν μπορούσα να μπω στο κλίμα της «δημόσιας» εμφάνισης. Άσε που μερικές φορές πιάστηκα «στον ύπνο» και βγήκα on air χωρίς να το `χω πάρει χαμπάρι. Χαρακτηριστικά, παρακολουθούσα την κωμωδία που έπαιζε η ΝΕΤ, το «Γελάμε με τους βάζελους», όπου μου ξεφεύγει η ατάκα «3-1!!…Μαλάκα, φάγανε και τρίτο τα κορόιδα!!«…. Για κανά μισάωρο το πράγμα ξέφυγε λιγάκι…

Γενικά ήταν ευχάριστο το κλίμα, ο Βασίλης έπαιξε και τραγουδάκια που είχα «σηκώσει» στο μπλογκ μου, κουτσομπολέψαμε λίγο τους βάζελους, τη Μαντόνα, και τη μόδα του μπλόγκιν. Ομολογουμένως πίστευα ότι θα πιεστώ λίγο παραπάνω για να κάνω και πολιτικό σχολιασμό, αλλά δεν προέκυψε. Ίσως το νυχτερινό ωράριο; Ίσως το κομπλάρισμα και των δυο μας; Η ποδοσφαιρική πανδαισία που μας χάρισε ο παναθηναϊκός; Ποιος ξέρει…. maybe next time!!

Ξέρω ότι κι άλλοι φίλοι & φίλες μπλόγκερ ζηλέψανε και ετοιμάζονται να πάρουν σειρά να γίνουν ρόμπα δημοσίως. Καλώς να ορίσουν!! Τους και ΤΙΣ προειδοποιώ πως το πιο hard core κομμάτι, είναι παρουσία στο chat του mindradio. Εκεί ΟΛΑ μπορούν να συμβούν! Από ανήθικες προτάσεις ως και τις πιο αδιάκριτες ερωτήσεις…

Αν και απάντησα σε ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις, αισθάνομαι ότι έλειψε ένα αλατοπίπερο… Πάντως, λέγεται ότι άρεσε η εκπομπή κι αυτό το κρατάω…  Όπως είμαι βέβαιος πως θα μπορούσε να πάει καλύτερα… Τεσπά… Δεν βιάζομαι, θα το δουλέψω λίγο κι ίσως κάτι καινούριο και ενδιαφέρον μας προκύψει.

Καλό ΠΣΚ!!!

3 Σχόλια on “ο gatouleas on radio: τα συμπεράσματα…”

  1. Ο/Η bourboulh8ra λέει:

    Γαμωτο, ηθελα να σε ακουσω αλλά αργησα να γυρισω σπιτι!! Κριμα, αλλά την επόμενη φορά θα είμαι κι εγω στους φανατικούς ακροατες.. Καλό ΠΣΚ.!!!!

  2. Ο/Η vasilis λέει:

    Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή.Η εμπειρία ήταν και για μένα πολύ χρήσιμη.
    Σίγουρα θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα,αλλά όπως έχω πει,δεν είμαστε επαγγελματίες.
    Πάντως η γενική αίσθηση είναι οτι κάτι καταφέραμε.Υπόσχομαι να βρεθούμε ξανά στον αέρα του
    mindradio.gr,μια και η πρώτη εκπομπή δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη.
    Προς το παρόν περιμένω όλους τους φίλους bloggers που τους ενδιαφέρει η προσπάθεια, στο
    thoedis@yahoo.gr
    STAY TUNED ON «MIND TUNER» ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΡΑΔΥ 11 ΜΕ 1 ,www.mindradio.gr

  3. Ο/Η gatouleas λέει:

    bourboulh8ra, θα αναλάβεις τις gato-cheerleaders, ok? …και vasili, απλά παρα-πήρα συγχαρητήρια κι είπα να το downιάσω λίγο… Μωρέ μια χαρά ειμάσταν! Αααα! Πηρα και συμβουλή να ανεβάσει ο τεχνικός τα μπάσα του μικροφώνου για να γίνουν ακόμα(;) πιο γκαυλιάρικες οι φωνές μας. Για άκουτο, λίγο 😉


Σχολιάστε

