Editorial

έχει μεταφερθεί στη μόνιμη σελίδα editorial

Ανήκω σε μια οικτρή μειοψηφία ανθρώπων που τείνει να εξαλειφθεί από προσώπου γης. Συνήθως κυκλοφορώ κρυφά , σα τη γάτα μου, για να μη με πάρει χαμπάρι κανένας. Τις άλλες φορές ερχόμενος αντιμέτωπος στην καθημερινότητα μου με την οργανωμένη πολιτεία, τα μαγαζιά και τα media, συνειδητοποιώ πως όλοι σας πρέπει να είστε λευκοί, χριστιανοί, ετεροφυλόφιλοι, μεσήλικες, μαγαζάτορες (οι άνδρες) ή νοικοκυρές (οι γυναίκες).

Αν δεν κάνω λάθος, το μόνο που κάνετε είναι να ψωνίζετε προϊόντα και να διαμαρτύρεστε για αυτούς που έχετε στη δούλεψη σας και δε κάνουν σωστά τη δουλεία τους. Οι δημόσιοι υπάλληλοι τεμπελιάζουν, οι γιατροί-νοσοκόμοι παίρνουν φακελάκια, οι ταξιτζήδες είναι αγενείς, οι δημοσιογράφοι είναι ρουμάνοι, οι σουβλατζιδες χρησιμοποιούν χαλασμένα κρέατα, οι «σκουπιδιάρηδες» απεργούν κι έχει βρωμίσει ο τόπος, οι διαδηλωτές σπανέ τα μαγαζιά σας και για να μην πολυλογώ υπάρχουν μερικές συντεχνίες που ζουν σε βάρος των φορολογούμενων πολιτών, δηλ. όλους εσάς.

Είναι κρίμα να δέχεστε τέτοια συμπεριφορά από τους υπάλληλούς σας όταν εσείς δείχνετε αγάπη και συμπόνια για αυτούς. Γιατί αγαπάτε πραγματικά το συνάνθρωπο σας. Διαμορφώνετε προγράμματα όχι για εσάς, αλλά για τη νεολαία, τους μετανάστες, τους ομοφυλόφιλους, τις ανύπαντρες και εργαζόμενες μητέρες, τους ανέργους, τους άστεγους, τους ηλικιωμένους δηλ. ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ με έναν ορό..Να κρύβουν τις «ιδιαιτερότητες» τους. Σιγά μην ανέχεστε τις αδελφές χεράκι-χεράκι φορά παρτίδα, ισλαμικές δοξασίες διπλά στις εκκλησιές σας, άλλη μουσική εκτός από Καλόμοιρα , μικροπωλητές έξω από τα μαγαζιά σας, κέντρα αποτοξίνωσης και μπουρδέλα κοντά στα σπίτια σας, τεμπέληδες που θέλουν σύνταξη στα 65.Μακριά κι αγαπημένοι – που `λέγε κι η γιαγιά μου.

Αυτή η κοινωνική μου περιθωριοποίηση με έχει οδηγήσει σε εντελώς αντισυμβατικές συμπεριφορές και εμμονές. Λ.χ. νομίζω πως στα δελτία ειδήσεων δεν μαθαίνεις τα καθημερινά νέα, δεν χρειάζεται να ξέρεις τους στίχους του τραγουδιού για να ακούσεις μουσική και μου άρεσε ο Ολυμπιακός του Μπλαχίν και του Μπάγιεβιτς κι όχι του Sir Takis. Επίσης πολλά πράγματα πρέπει να είναι δωρεάν για τους πολίτες αλλά να αμείβονται οι παραγωγοί αυτών των αγαθών. Τέτοιοι παραλογισμοί μου γεννιούνται καθημερινά.

Ξέρω ότι η κατάσταση μου είναι σε εξελιγμένο στάδιο και δεν έχω σωτηρία. Απλά θα λέω τον πόνο μου σε μια ακρούλα του web προσπαθώντας να περάσω όσο γίνεται απαρατήρητος. Το πολύ-πολύ να βρω κάνα-δυο παλαβούς ακόμα και να περνάμε την ώρα μας.

2 Σχόλια on “Editorial”

  1. Ο/Η Makki Marseilles λέει:

    Μαζί σου μεγάλε, αλλά η Γαλλία είναι Αγγλική.

  2. Ο/Η Makki Marseilles λέει:

    Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι πήρες αυτό που έγραψα προηγουμένως για τους Άγγλους βασιλιάδες αν σου επαναλάβω ότι Η ΓΑΛΛΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗ!!!


Σχολιάστε

